Show Business

The Weeknd: Το «Blinding Lights» είναι το τραγούδι με τα περισσότερα streams όλων των εποχών στο Spotify

today01/03/2023

Φόντο
Share!

Το «Blinding Lights» του The Weeknd συνεχίζει να σαρώνει.

Το «Blinding Lights» του The Weeknd είναι πλέον το τραγούδι με τα περισσότερα streams όλων των εποχών στο Spotify.

Σύμφωνα με τον λογαριασμό @chartdata του Twitter, το hit single του The Weeknd που κυκλοφόρησε το 2019 έχει συγκεντρώσει 3,332 δισεκατομμύρια streams στην υπηρεσία, ξεπερνώντας με μικρή διαφορά το «Shape Of You» του Ed Sheeran.

Το «Blinding Lights» του The Weeknd και το «Shape Of You» του Ed Sheeran είναι τα δύο μοναδικά τραγούδια που έχουν ξεπεράσει τα τρία δισεκατομμύρια streams στην πλατφόρμα του Spotify.

Στα τέλη του 2021, το «Blinding Lights» στέφθηκε επίσης επίσημα το No. 1 τραγούδι όλων των εποχών του Billboard Hot 100, παίρνοντας τη σκυτάλη από το «The Twist» (1960) του Chubby Checker.

Το «Blinding Lights», το οποίο συμπεριλήφθηκε στο άλμπουμ «After Hours» του The Weeknd, έχει περάσει πάνω από 100 εβδομάδες στο Hot 100 και διαθέτει το ρεκόρ για το τραγούδι από σόλο καλλιτέχνη με τις περισσότερες εβδομάδες παραμονής στο chart.

Η επιτυχία του The Weeknd σημείωσε επίσης ρεκόρ για το τραγούδι με τις περισσότερες εβδομάδες στο Top 5 του chart (43), στο Top 10 (57 εβδομάδες) και στο Top 40 (86 εβδομάδες).

Ο The Weeknd γιόρτασε την είδηση στο Twitter την παραμονή της Πρωτοχρονιάς και ανάρτησε διάφορα στιγμιότυπα από το μουσικό βίντεο του τραγουδιού, γράφοντας: «Καλή χρονιά στο “Blinding Lights”. Το τραγούδι με τα περισσότερα streams όλων των εποχών απόψε».

Το «Blinding Lights», το πιο επιτυχημένο single του The Weeknd μέχρι σήμερα, ήταν το single με τις καλύτερες επιδόσεις παγκοσμίως για το 2020, συγκεντρώνοντας 2,72 δισεκατομμύρια streams, σύμφωνα με την IFPI.

Ήταν επίσης το όγδοο single με τις καλύτερες επιδόσεις παγκοσμίως το 2021, καταγράφοντας 1,61 δισεκατομμύρια streams.

Στο Spotify, ήταν το τραγούδι με τα περισσότερα streams το 2020, έχοντας λάβει σχεδόν 1,6 δισεκατομμύρια streams.

Αξιοσημείωτη είναι η επιτυχία του «Blinding Lights» του The Weeknd και στην Ελλάδα, όπου έχει γίνει τέσσερις φορές πλατινένιο στις υπηρεσίες streaming, ξεπερνώντας τα 8 εκατομμύρια streams.

Επίσης, έχει συμπληρώσει 150 εβδομάδες στο Διεθνές Digital Singles Chart στη χώρα μας, στο οποίο έχει κατακτήσει την κορυφή και έχει κυριαρχήσει για 34 συνεχόμενες εβδομάδες στο No. 1 του Διεθνούς Airplay Chart.


Share!

Written by: Smart Radio

Προηγούμενο Άρθρο

Show Business

Ο Bad Bunny πέταξε στο νερό το τηλέφωνο ενός «ασεβούς» θαυμαστή

Το περιστατικό συνέβη στη Δομινικανή Δημοκρατία κατά τη διάρκεια των εορτών. Ο Bad Bunny έδωσε τη δική του απάντηση για το βίντεο στο οποίο εμφανίζεται να αρπάζει το κινητό τηλέφωνο ενός θαυμαστή του και να το πετάει στο νερό. Το βίντεο που κατέγραψε το περιστατικό διαδόθηκε στο διαδίκτυο τη Δευτέρα και συγκέντρωσε γρήγορα πάνω από δύο εκατομμύρια προβολές. Στο βίντεο, ο Bad Bunny να περπατάει στο δρόμο ενώ τον ακολουθούν πολλοί θαυμαστές και μέλη της ομάδας του. Ένας […]

today01/03/2023

Σχόλια σε άρθρα (0)

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0%