Show Business

Η Selena Gomez ευχαριστεί την ομάδα της «Rare Beauty» με ολοσέλιδη διαφήμιση στους «New York Times»

today01/10/2022

Φόντο
Share!

«Ήθελα να δώσω στα επιτεύγματά σας το βήμα που τους αξίζει».

Η Selena Gomez «εμπνεύστηκε να καθίσει και να γράψει προσωπικά» μια επιστολή προς την ομάδα της «Rare Beauty» κατά τη διάρκεια των εορτών και δημοσίευσε την επιστολή αυτή στην τελευταία σελίδα της ενότητας «Styles» της κυριακάτικης έκδοσης της εφημερίδας «New York Times».

«Θέλω να σας ευχαριστήσω για όλη τη σκληρή δουλειά που κάνατε για να γίνει το brand ένα τόσο αγαπημένο κομμάτι της κοινότητάς μας. Τίποτα από αυτά δεν θα ήταν δυνατό χωρίς εσάς», έγραψε η 29χρονη Αμερικανίδα στην ολοσέλιδη επιστολή, που δημοσιεύτηκε στις 9 Ιανουαρίου.

«Ο στόχος μου με την “Rare Beauty” ήταν να δημιουργήσω ένα brand που θα βοηθούσε στη διαμόρφωση του διαλόγου σχετικά με την ομορφιά να αποδέχεσαι τον εαυτό σου και να αποδέχεσαι τη μοναδικότητάς σου – κάτι που είχε απελπιστικά ανάγκη ο χώρος της ομορφιάς», συνέχισε.

«Η καρδιά αυτής του brand βρίσκεται στην αναγνώριση ότι δεν είμαστε προορισμένοι να έχουμε μία συγκεκριμένη εμφάνιση και ότι είμαστε όλοι μοναδικοί και διαφορετικοί και αυτό είναι κάτι που πρέπει να εξυμνείται», ανέφερε η Selena Gomez, η οποία δημιούργησε τη σειρά καλλυντικών «Rare Beauty» τον Σεπτέμβριο του 2020.

«Ήξερα όταν δημιούργησα το brand ότι θα χρειαζόταν να κερδίσουμε τους σκεπτικιστές που αμφισβητούσαν τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε εξαιρετικά προϊόντα με μια αυθεντική αποστολή. Αλλά με όλη τη σκληρή δουλειά και την αφοσίωσή σας, πιστεύω ότι έχουμε αποδείξει ότι χτίζουμε μια μάρκα που θα τηρήσει την υπόσχεσή μας», τόνισε.

Η Selena Gomez ευχαρίστησε στη συνέχεια την ομάδα της «Rare Beauty» για «τον αντίκτυπο», «την οικοδόμηση μιας κοινότητας», «την προτεραιότητα στην ψυχική υγεία στον εργασιακό χώρο» και «την ανάπτυξη μιας καταπληκτικής σειράς vegan, cruelty-free προϊόντων για να νιώθουν όλοι καλά με αυτά».

Με στόχο την παροχή πόρων ψυχικής υγείας σε ανεπαρκώς εξυπηρετούμενες περιοχές μέσω του «Rare Impact Fund», η αστέρας της pop έγραψε ότι κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους «δώσαμε 1,2 εκατ. δολάρια σε 8 παραλήπτες».

«Ξεκινήσαμε επίσης το #MentalHealth101, μια εκστρατεία για να συσπειρώσουμε τη φιλανθρωπική κοινότητα σχετικά με την ψυχική υγεία στα σχολεία, συγκεντρώνοντας 68.000 υπογραφές και 400.000 δολάρια σε υποστήριξη», πρόσθεσε.

Η Selena Gomez συνεχάρη την ομάδα της για την τοποθέτηση περισσότερων από 200 προϊόντων σε τοποθεσίες των καταστημάτων Sephora σε όλο τον κόσμο και για τη συμβολή της στην ανάπτυξη ενός brand που ενθαρρύνει τους πελάτες του να «αισθάνονται καλά χρησιμοποιώντας τα προϊόντα μας και να αισθάνονται καλά για το ποιοι είναι».

«Αν αναρωτιέστε γιατί βλέπετε αυτή την επιστολή στους “New York Times”, είναι επειδή ήθελα να δώσω στα επιτεύγματά σας το βήμα που τους αξίζει», σημείωσε.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)


Share!

Written by: Smart Author

Σχόλια σε άρθρα (0)

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0%